fredag 20 april 2012

49 dagar och fredag

En lektion som var religionsprov. Helt ok. Rände runt på stan och hittade en studentklänning, men den hänger kvar i affären. Får nog gå och suga på den karamellen ett tag till. Hittade istället en Bikini! Jag som aldrig hittar en bikini, det är det jobbigaste jag vet för det finns aldrig någon i rätt size. Idag var det annorlunda. Kilar in på cubus, prövar massor av bikinis men ingen passar, går tillbaka, hittar en som jag är säker på är för stor (?) Men prövar ändå och den sätt som en smäck! Drömmen! En kvar fanns det så jag var tvungen att köpa om jag inte vill strosa toppless när det blir finväder. Jag tror ingen förstår vilket problem jag har! Ingen förstår min otroliga lycka!

Dock inte lika lycklig som Karin som skrikandes sprang runt och hoppade runt i korridoren när hon efter MYCKET trassel lyckades knipa åt sig biljetter till hennes idol Lady Gaga. grattis till superkarin!

Två bilder dagen till ära.
Mina fräscha rosa byxor
Den fräscha bikinin sänd från ovan

Om några timmar åker jag hem till pappa, Molly och vovvarna!! Like the Old Times, bra dag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar