fredag 16 mars 2012

vilken morgon!!

Solen skiner och det börjar bli riktigt skönt ute!

Invigde dagen med en promenad i den fina vädret efter att ha svurit åt att jag kanske åkt på en ögoninflammation. Alltså, jag orkar faktiskt inte. Är det någon som vill byta immunförsvar med mig? Hostan vill inte heller ge sig.

Nej mer positivt nu, det var helt underbart att ut och gå. Jag förstår dock inte hur folk vågar gå över isen från Frösön in till stan. Under broarna är sjön för fasen öppen. Det ven till i benen så pass mycket så jag kunde inte släppa de gående på sjön med blicken, i fall de skulle gå igenom.

Nu sitter jag och diggar min nya lista Jag lever sista våren lycklig som bara har sån där fantastisk sommarmusik eller vad man nu ska kalla det. Jag blir så lycklig av sådan musik.

ps. I helgen ska jag sova hos min andra familj, Törnbergs. Det ska bli jättemysigt :) ååh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar