söndag 4 mars 2012

hemmadag

Som förutspått vaknade jag sjuk. Helt underbart!!
Inget jobb varken idag eller i morgon så jag tänkte ta igen allt skolarbete som behöver göras. Jag tänkte alltså göra detta men det blev inte riktigt som planerat... Skrev ut massor av jägarexamensfrågor som jag tänkte ta mig an, går igenom 50 frågor samtidigt som jag lite nu och då kommer på mig själv att titta rakt ut i tomma intet... I nästa sekund vaknar jag i soffan och inser att jag har sovit i över 2 och en halv timme... Perfekt. Tror de många timmarna på jobb sätter sina spår så här i pluggtider. Oh well, det är roligt och cash is king!

Det blir en tuff vecka framöver med kombin av jobb i backen, jobb på Veras och plugga. Hmm... Ska nog försöka kombinera det där på ett bra sätt. Hade skippat backen om det inte hade varit en del av PA:t.

Nu ska jag försöka skriva lite PA ändå eftersom handledaren ville ha ett utkast nu vecka 10. "SERIÖST?!" är ordet som svävar i huvudet, men med lite pli ska nog det också gå :)

Wish me luck denna söndagskväll!

fick lite SBG nojja. Detta är SBG för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar