fredag 10 februari 2012

Östersund-Stockholm på 50 min

Trots att det är obehagligt, är det fruktansvärt smidigt att flyga flygplan. Jag har färdats mer än 70 mil på mindre än en timme och har därmed varken hunnit bli hungrig eller fått träsmak i röven. Det är helt fantastiskt, och jag längtade faktiskt hit insåg jag när jag klev av planet.

Nu väntar jag bara på att Stefan och Molly ska hämta mig, och så länge avnjuter jag en aaaaaaaaasgod smoothie. Mango mania var smaken och det var helt klart ett bra val. Pratade dock i telefon medan jag beställde så när han frågade vilken storlek jag ville ha svarade jag den lila, vilket var den största, men jag fick betala för den minsta, åh LYX tänker jag. När jag får den var det dock inte alls den störta utan den lilla gröna. Han måste trott att jag så den lilla istället för den lila. Så kan det gå ibland. Det hade ju varit värre om jag hade betaltat för den stora och fått den lilla. 

Hittar ni "naked juice bar" nångång, gå dit och beställ smoothie. Mango mania helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar