tisdag 28 februari 2012

Nuuuuuuuu är det faktiskt nära på riktigt

Så här i sjukdomstider... ja justja, jag glömde säga att nio av 10 i min klass har fått någon fantastiskt influensa eller något så vi ligger däckade nästan allihop... men jag fick i alla fall ett sms från posten idag där det stod

Ett brev från Estate Europe AB är nu inlämnat till posten och på väg till dig. MVH Posten 
Estate Europe? tänkte jag och rusade upp till pappa för att eventuellt kunna stoppa någon felleverans som jag av misstag kan ha gjort. Vi googlar det och inser att det är STUDENTMÖSSAN som är på väg! jiiiiiiha!!

Nu är jag taggad att köra gärnet på 100-dagars i morgon! Får komma på någon mirakelkur så jag blir frisk till i morgon. Biljetten kostade 200 spänn så jag tänker inte ligga sjuk i morgon!

NU BÖÖÖRJAAAAR DEEEEET!! 101 dagar kvar! woop woop 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar