torsdag 9 februari 2012

HSPP =havremums, städ, pack, plugg

Jag har varit rätt så effektiv ikväll ändå fast ändå inte. Jag skrev klart religionsuppgiften (som skulle va mindre än en sida typ) och  idrottsplanering så jag har lite koll till på tisdag. Sedan kom flisan in en stund och jag kunde inte längre stå emot mitt sockersug vilket jag ångrar nu, så jag gjorde lite havremums (som vissa vill kalla hotantotan eller något annat oförstående) och bjöd flisan på. Som tack fick jag en bloggrape men den åkte bort, ögona byns så inte mamma skulle bli arg. *blink blink*.

Städat, diskat och packat har jag gjort på en sekund. Jag är så sjukt effektiv i bland.

Havremums

Blanda lite havregryn, smält smör och socker tills det är en fantastisk röra. Sedan är det bara att njuta!

Justja, jag åkte skridskor idag. Jag ägde!! Not. Jag är totalt värdelös, och faktiskt ärligt helt värdelös. Men så kan det vara ibland, det är roligt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar