torsdag 12 januari 2012

tillbaka på hemmaplan

Hemma på völlan igen och det känns helt jätteskönt, trots att jag trivs bra i Östersund också. Dock är det som man säger: borta bra men hemma bäst.

En spännande helg väntar med skidtävlingar, jibbtävlingar, Adam Tensta, lite valberedning och lite plugg, om det hinns med... Försöker skriva en muntlig bokrapport och det har aldrig tagit så här lång tid i hela mitt liv. Jag kan komma på mig själv att bara sitta och glo in i datorskärmen. So not like me.

Jag önskar verkligen att jag hade roliga saker att skriva här men det har jag verkligen inte. Är lika besviken som er, som faktiskt läser den här skiten. Eller ja, skit och skit var väll att ta i. Det är ju trots allt mitt liv det handlar om och mitt liv är inte skit!

Hittade en liten söt bild på min kära far och min kära syster. Man ser ju vart deras skönhet kommer ifrån i alla fall. Mig förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar