måndag 23 januari 2012

heartbreaking

Nästan alla tittade väll förstås på handbollen på 4 an? De som inte gjorde det hoppas jag såg Sofias Änglar på kanal 5. Jag såg de sista 1 minuterna och tårarna sprutade ändå. Johan blir på körd av en bil när han är ute och cyklar. Han överlever kraschen mirakulöst men är rullstolsbunden och kan inte prata. Han är totalt handikappad.

Det jag egentligen grät för är hur hemskt det måste vara att först leva ett så pass aktivt liv som han gjorde, och sedan helt plötsligt vara fången i en handikappads kropp, helt klar i huvudet men kan inte göra något. Det måste vara den värsta känslan som finns. Det finns nog ingen som kan sätta sig in i hur det måste vara. Jag blir alldeles till mig. Fy satan.

För er som missade detta rörande avsnitt så finns det ----> HÄR<--------


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar