tisdag 17 januari 2012

dagens guldstjärna

Dagens Guldstjärna går till min mentor Anna! Grattis, det var du värd!
I två år han hon kämpat för att jag ska må bra, och du har satt andras hälsa och välmående i första rummet. Jag har tänkt alldeles för mycket på mig själv för att inse hur mycket du har jobbat för mig. Hur många steg du har gjort utan att klaga ett knyst. Visst, det är kanske vad en mentor ska göra om eleverna behöver, men att någon lägger manken till för ens skull får en att känna lite dåligt samvete. Det är synd att jag inte märkt allt detta förrän nu, men bättre sent än aldrig. Guldstjärnan är din Anna!

Bra avslut på en helvettesdag... Försov mig, misslyckades tydligen totalt på breddningsprovet, missade den sista svenskaredovisningen och bröt ihop totalt! Semla till middag fick det helt enkelt bli och jag skiter i att träna i dag också. Jag orkar inte, jag känner ingen anledning. Kommer ångra det i morgon och för all framtid...... äh!

Flisis håller mig pluggsällskap nu i alla fall. Trevligt trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar