måndag 2 januari 2012

Dag och natt

Okej, det har inte blivit natt än så det var väll en rätt värdelös rubrik....

Med det sagt så kan jag väll fortsätta. Efter min lilla natt på soffan med Gibbi, skulle jag och jullan skypedatea men allt fuckade upp sig.. Trist tycker vi, så lite lesst fick jag surfa in på hennes canadablogg och få mig ett gott skratt! Efter lite lärande drog jag upp till backen och åkte lite skidor med Olle. Skäms typ lite för att jag åkt så lite skidor.. men lovet är inte slut än!

Natha kom över en stund sedan blev det middag och musikalen som vi gjorde i nian. Fick lite tillbakalängtan måste jag erkänna. Nu sitter jag tillbaka på völlan och ser på sommaren med Göran. Tycker så synd om honom. Han har som otur hela tiden.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar