söndag 4 december 2011

en sån helg!

Tillbaka i stan efter en kanonhelg. Tog mina fina flickor Elin, Jennifer och Katarina till min fina by. Jag skulle förstås visa vägen men det var så mörkt så jag visade vägen till Skålan tydligen. My bad. Äsch en halvtimme extra på de Jämtländska vägarna tar väll ingen skada. Speciellt inte när man har så fint sällskap.

Massa mys, bak, film och äventyr har helgen hemma på vackra völlan bestått av och jag ska absolut inte klaga. Väl i stan igen begav jag mig på Julkonsert med ROGER PONTARE!! MIN IDOL! Helt fantastiskt underbart var det. Hade även Mollpans/pappas kamera med det fetaste objektivet så jag såg ut som ett proffs. En man kom därför fram, gav mig sitt visitkort och sa "jag är väldigt intresserad av dina bilder". Tänkte svara att han inbillar sig men jag lät han hållas. Kanske blev någon av bilderna bra? Jag menar, hur svårt kan det va? Vi får dock inte se resultatet förrän i helgen för jag, smart som jag är, glömde sladden hemma på völlan.

Kvällen fick avslutas med en springtur för att rensa kropp och själ. Åh, så behövligt! Som sagt bilder kommer sen. Promise. Är så himla nyfiken!!

tjoflöjt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar