tisdag 6 december 2011

effektivitet kräver belöning

Så effektiv som jag har varit denna dag har jag troligen inte varit på länge. Duktig i skolan (som vanligt...), Får sluta tidigare och går och kikar på julklappar. Alltså vilket dilemma det här med julklappar är, jag blir galen!! Hoppas det löser sig.

Väl hemma har det varit PA-plugg fram till nu, alltså i 4 timmar. I mina ögon är i alla fall det duktigt. Nu har jag äntligen det mesta under kontroll vilket känns underbart för på fredag börjar projektet troligen på riktigt! Spännande, spännande!

Som belöning för mig fantastiska insats ska jag nu krypa ner med en macka och en lussebulle förstås, och kolla på herrarnas andra åk på tv. Bara för att få den rätta känslan.

Imorgon halv 8 drar jag iväg på halkbana och trots att alla säger att det är så roligt och är farligt alls är jag ändå så sjukt nervös! Mest för att en stackare förväntansfullt sitter bredvid mig i passagerarsätet när jag kör den stackaren mot döden när vi kraschar, voltar och glider all världens väg. Det vore så tråkigt att dö så här nära inpå julen... Lite förväntansfull är jag också förstås, för lite vildhet finns det allt i denna lilla blond tös. Kommer nog trots nervositeten och de många nära-döden-uppelvelserna att rocka!

utan någon speciell anledning lägger jag upp en bild på tre fina flickor på Lanza i sommras.
Bara för att jag fortfarande inte har någon sladd. DÅ SKA NI FÅ SE PONTARE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar