måndag 21 november 2011

två dagar in i veckan

... och jag är jättetrött! Men fram med nya tag så blir allt bra!
Fick finbesök av Viccan som hade åkt 50 mil tur och retur bara för att ta en kopp oboy med mig. Närå men hon va "in da hood" så hon slank förbi. Hemskt trevligt!

Även Åsa kikade förbi en stund för att få lite sprayhjälp och visa sin nygaddade arm! Inte pjåkigt, inte pjåkigt alls! Fick även denna dag ett älskat spinningpass följt av lite styrka och jag är inte alls lika lättirriterad och okoncentrerad längre. Förstod väll att det var något! Då ska jag ta mig an Körkortsteorin igen. Fick 1 fel från godkänt 3 gånger på rad igår så då gav jag upp.

Dilemma, grröten var inge god idag. Tur att man har mackor. De heter "längtan". Undrar vad jag längtar efter... Student så skolan är över. Jag är less på den nu, det räcker

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar