onsdag 30 november 2011

Im bulletproof

Har efter mycket om och men äntligen hittat ett par vinterskor och jag slog till direkt! Hoppas att jag inte ångrar mig för att jag var impulsiv för en gångs skull...men det tror jag inte!
Fina va? 

Sitter och lyssnar på en cover av låten Titanium. Mycket lugnare än i vanliga fall och hur bra som helst. Den går:

"Im bulletproof nothing to loose,

 fire away, fire away
ricochet, you take your aim 
Fire away, fire away 


You shoot me down, but I wont fall

Im titanium"

Med tanke på texten kan jag tycka att låten passar som lugn. Man känner sig starkare när man hör den.

Man kan ibland känna att man inte orkar mera skit, att allting är meningslöst men det finns hopp. Man inser tillslut att man är starkare än man först trott och att man orkar trots att det är svårt. Det enda som behövs är lite extra energi och att man bestämmer sig för att man faktiskt ska klara det. Gnistan tänds och man är redo att kämpa igen.

Det som förut var så svårt blir lättare och allting ser ljusare ut. Man ser målet långt där borta och man blir därför motiverad att kämpa hårdare för att fortare komma fram. Bring it on! 

I'm bulletproof, nothing to loose. Fire away, Fire away. Jag är redo för allt. Är du? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar