onsdag 26 oktober 2011

studenttider

Känner ni inte hur nära det är nu?! D E T   Ä R   P Å   R I K T I G T! 


Fick idag länken om hur mössan ser ut nu och om man vill ändra någonting... Självklart har lilla Elina beslutsångest, som vanligt.
                          
Min drömmössa skulle vara helt rosa. Rosa strimma, rosa sten och rosa insida. Undrar vad de andra skulle tycka om det? Jag menar, det står ju redan på sidan att jag gick NV så egentligen, varför inte? Jag vill inte heller skriva "2012" på baksidan. Känns så tråkigt men jag har inget typiskt mig. Eller? Hemkär är ändå rätt bra, har ju liksom stört hela skoltiden typ. Nej Elina kan inte va med för hon ska hem...KUL BRUD jag verkar vara va? Riktigt så är det väll inte men i tvåan var det så. ;)
                        
Ett tag funderade jag också på att skriva Völlan... men nää.

Grön. Vilken färg skulle vi naturare annars ha? Självklart har jag den miljövänligare mössan "global" också. Är man miljövetare ska man gå fullt ut! 

GAH, VILKET DILEMMA JAG HAR! Är galet sugen på Rosa. Whats up with that? vad är grejen med mig och rosa? störda Elina vill alltid vara annorlund. Därför kör hon stenhårt på silver rakt igenom (fattar ni nu att det blir snyggare med rosa?) och går emot guldtraditionen ;) 2 veckor till har jag på mig att fundera.. Blir spännande.  

Sist men inte minst har en irriterad härjedaling (har fakktiskt bott där längre än i stockholm nu sådeså) skickat mail om att det stider mot naturen att då har det jämtlänska vapnet på mössan. Ska det vara så svårt att fixa? Beställer banne mig via sveg om det så ska behövas!!! För de pengarna man betalar för en mössa man bara ska använda några veckor är det bannemig inte annat än rätt att få den som man vill! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar