tisdag 25 oktober 2011

Morgon

Godmorgon! Ännu en Chill vecka uppenbarar sig. Har inte haft en enda lektion hittills men det kommer, Lugna er. I måndags var det som sagt harjakt utan några större bravader och igår hade vi ingen lektion för att vi skulle prova MÖSSOR!


Nu är det nära, bara november, december, januari, februari, mars, april, maj och sedan kommer J U N I . Det blir... nu ska vi se... en, två, tre, fyr..... 7! 7 månader. Peace of cake. resten av lektionerna är arbeten man kunde göra hemma, så vi drog. Det är bra att gå NVI i bland. Tänk på de nästa gång ni hatear på NV. Idag börjar jag inte förrän kvart över 12 men i sånna fall har jag missat lunchen vilket vore lite av en katastrof... Katastrof eller inte ska jag ta en morgonpromenix med Åsa runt Lugnvik nu när man är nästan ledig, men jag lovar, jag röjde gärnet på skolgrejer igår så nu har jag liksom inget kvar... Skkönt kan man tycka men jag blir lite rastlös. Det är ju då jag hamnar på Facebook och det är ju inte särskilt bra.

Jag kände att jag måste dela med mig av den här otroooooligt fula eskimåbilden :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar