torsdag 15 september 2011

spring för livet

Efter en otroligt tuff skoldag (ironin flödar) med i stort sett bara Miljö och långlunch var det dags för en springtur på en timme som inte har gjorts sedan jag vet inte hur länge sen. Med lite ont i vaden, (vad fasen har jag gjort där?) så är jag i mål och får avnjuta en banan och pillar ur blåbären ur bär- och nötblandningen som står i en skål på bordet innan det bär av upp mot gymmet. Men först ska det städas, diskas och röjas här i lägenheten så det är fint tills man kommer tillbaka efter helgen!!

             

Självklart bjussar man på lite Freaky bilder!! och det är förstås inte mina välformade lår jag pekar på utan mitt nya kap till löparbrallor! Halva priset och faktiskt rätt så snygga! Ett par kvar och de var i min storlek! Ibland måste man älska topsport :)

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar