fredag 2 september 2011

shopoholic

Det kände jag mig idag, eller egentligen inte men det såg ut så på mitt kära konto med alla uttag... Äsch det var bara nödvändiga saker ändå. Det här blir ett snyggt "storbloggare/fjortisbloggare-inspirerat" inlägg för här kommer mina fina grejor jag köpt idag!

kvällens outfit köpt på GINA?! jag som har som policy att inte handla där men vad gör man inte när dom har fina byxor...? Som jag dock inte provat att sitta i dum som jag var. Spricker säkert då eller nått men det problemet tar jag när det kommer!

Kvällens extrafärg är röd så ett par örhängen från VeroModa och ett läppstift från lindex blev det och förstås min räddare volympulver!

Slank in en sväng på apoteket också för att köpa tvätt till min kära och älskade mage :)

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar