måndag 26 september 2011

England here I come!

Jag är ingen Kändisbloggare, Ingen skulle dö om jag inte uppdaterade så fort jag lyfte ett finger så jag tänker inte be om ursäkt för att jag är dålig på att uppdatera. Jag har faktiskt ett liv. Bra då var det sagt.

Klockan ringer om mindre än fyra timmar och jag har precis packat klart, gjort världens godaste mackor, laddat mobilen med lite musik och diskat all gammal disk. I am Good to go till England och inte minst Scarborough en vecka för dem som har missat det! Inte så pjåkigt. Inte så pjåkigt alls.

Go ape, Topshop, Starbucks och Surfing står på menyn.Tror inte att det kan bli annat än bra så have fun in the rain suckers!! Det enda problemet är väll att jag har glömt adaptern men det får jag väll lösa på något sätt för mamma skulle ju bli skogstokig om jag var mobillös denna vecka...


Här har ni en bild också så ni inte glömmer hur jag ser ut!

ses om en vecka

1 kommentar: