onsdag 7 september 2011

chillaxing

Hej hopp gummi...... Moget elina. Verkligen.

1. Jägarna 2 i måndags med Felicia, Alex, Linda, Ellinor och Hanna vilket passade väldigt bra eftersom första jägarexamenslektionen även var i måndags. Ja, ni hörde rätt! Jag ska ta jägarexamen. "Ska DU?" säger vissa och  "det var på tiden!" säger andra. Filmen va i allafall galet bra så se den.

2. Jag har tagit upp virkningen igen. Underbart säger virkarfantasten Elina. Dock räckte inte tre nystan som jag trodde så man fick springa och (chacka) två till.

3. Var på prova-på-vecka på dancehall igår. Street/contemporary stod på schemat och jag är inte förvånad om folk skrattar än över hur det såg ut... Men försöker förstås igen idag med StreetLounge som jag ville dansa föra året. Sedan Contemporary på det. Ungefär 2,5 timmar dans och springturen i morse kommer kännas i benen i morgon men vad gör det när jag ...

4...... Åker hem i morron! :D

5. Dagens middag: Gummitortelini med Pesto. Förstår nu varför de sålde ut Tortilinisarna för 7 spänn... never again.

6. Jag älskar mina svara jeans jag köpte i fredags!!! Lövly! Tröjan också för den delen. Därför fick det pryda min välformade (hehe) kropp dagen till ära.

Nej, nu ska jag iväg och skaka rumpa! HEJSVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar