måndag 22 augusti 2011

Någonting Stort

Idag är det måndag helt enkelt. Det är stort!

Någonting annat som är stort är när jag flyttade in till Östersund och började i gymnasiet. Jag minns än i dag hur jag försökte tvinga Robin som på den tiden var min roomie att gå med mig till skolan för att jag var så nervös och inte skulle hitta i den otroligt stora skolan.

Eter några veckor på Naturprogrammet på Wargen fick jag chansen att vara en dag i den internationella klassen. Jag tog chansen och även den resterande platsen i den klassen. Det växlar mellan att vara ett bra och ett mindre bra val men det beror på att själva programmet kanske inte är riktigt för mig egentligen, men med ett vad jag tror blir ett fantastiskt år kvar så klagar jag verkligen inte. Det tuffaste året som blev jäkligt tufft av många orsaker är förbi och det är endast studentår med bal, roliga partyn och spännande projektarbeten kvar!! Så nu siktar vi uppåt, uppåt mot stjärnorna!

Här är mina sköningar till klass dårå på väg ut på ett välförtjänt sommarlov efter ettan!

Chiao chiao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar