onsdag 31 augusti 2011

extreme home makeover light edition

Efter en dags fixande har Jag mamma och Stefan kommit fram till en lösning och MYSAT till min lägenhet! It finally feels like home och inte bara ett place man sover på ibland!

Här är det fina resultatet taget med min skitkamera...!

 Fina bokhyllan som granne Åsa skulle sälja vidare. Vi haffade den!! Mitt och mammas stora konstverk i rosa slogs ut av mosters konst över bokhyllan.... min är los birdies...

                                        hallfönstret är för första gången myyysigt! 


 Matbordet och bokhyllan har bytt plats, den andra bokhyllan har åkt ut och soffan också! 

 Som sagt!


Tvn är flyttad och ett tvbord är införskaffat, MED KORGAR <3




Delar av min kära LP-vägg har flyttat till skrivbodet och Molly har sponsrat med kontorsstol från sitt rum! 


Fasen, Det här blir bra alltså!! :) Dags för en kopp te i min mysiga lägenhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar