tisdag 23 augusti 2011

Elina är mitt namn

För de som inte riktigt har fattat det så heter jag Elina (Lars-Lina) Monica Håkansdotter Myrestaf. Jag är 18 år och bor i Funäsdalen, Bruksvallarna och pluggar sista året (tack och lov) i Östersund. Jag är blond, 162 cm lång med blå ögon.

5 rädslor
Cellskräck
Djupa Vatten
JÄÄÄÄTTE höga höjder
Flygplan
Att vara ensam

5 Goda
Pannkakor
Potatisgratäng
Pannacotta
Präktigt mogna nektariner
Potatismos
alla på P, fyndigt va? 


5 Sanningar
Jag är lite för galen i mina vovvar
Jag har grym prestationsångest
Jag är otroligt duktig på att prata (inte bra men mycket)
Jag hatar orättvisa, krig, mobbing, egoister, hjärtekrossare och fegisar.
Jag är jättefeg!! Det tänker jag inte dölja för det märker man ändå :)

8 ...
Kärlek eller Pengar?  Kärlek
Vin eller Öl? Öl
Dag eller natt? Båda
Tv eller Internet? Internet
Vild fest eller romantisk hemma kväll? aah men båda dårå! 
Telefonkontakt eller Face to Face? Men Face to Face!!! hatar mobiler.... 
Pepsi eller Cola? Cola
Färgfoto eller svartvita? Båda är fina, ingen fotogalning jag inte... 

10 snabba
Saknar du någon just nu? Jaa de gör jag väll?
Är du glad? ja, Helt klart!
Är du fundersam? ALLTID
Är du uttråkad? Trött.
Har du någonsin gjort något du ångrar? Har inte alla det?
Har du önskat att någon gör sig riktigt illa? Haha jaa men jag är glad att de inte gjort illa sig så man får dåligt samvete...
Har du varit kär? Jaa men visst!
Är du det nu? Nej inte nu inte men det kommer väll i framtiden får man ju hoppas ?
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? Vet jag är den väll inte hemlig eller??
Gillar du att gå på stan själv? Om man ska shoppa är det GULD värt!!

Okej lite tråkigt kanske men ska faktiskt upp tidigt så jag M Å S T E    S O V A ! Så this is me!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar